KDrama Review : Hotel Del Luna

Sebelum layan crita ni, review yg aku dapat crita ni so-so ja.

Tapi, sebab aku suka crita yang fantasy dan mistik...so aku pilih untuk layan crita ni.

Aku suka crita ni. Penuh misteri, you crave for more. Memang agak slow. Tapi misteri dan plot twist sangat.

So, aku rekomen untuk tengok to siapa yang suka fantasy and mistik theme.

Jang Man Weol appear as heroin yang sangat membencikan secara zahir but warm at heart.
Heronya pulak sangat tulus...macam hero la....hahaha

4 cerita sampingan pekerja2 utama jugak menarik dan diberikan closure yang sempurna.

Image result for hotel del luna
Setiap pekerja yang punya kisah sendiri, a very good closure.

Image result for drama hotel del luna

Image result for hotel del luna wallpaper

Aku suka pic pokok bulan ni, tapi bila cari2 dlm google tak jumpak pulak pic pokok yang sesuai ni.

Related image

Image result for hotel del luna
He is second hero yang plot twist gila2. How everybody thought he a traitor. Tapi sebnenarnya dia sangat sayangkan Man Weol.

Cerita ni sad ending, tapi lojik. Jarang aku layan sad ending. Tapi, aku suka smooth ending ni.
Ye la, he should send Man Weol kembali ke alam mati selepas hukuman 1300 tahun dia uruskan Hotel Del Luna.

Details, bole check wiki ya.

XOXO Lots of loves -H3H-

0 comments: