JomRun Merdeka FunRun

Kita sambut merdeka awai tahun ni 🀣

Merdeka Fun Run by JomRun 😊

πŸ‡²πŸ‡ΎπŸ‡²πŸ‡ΎπŸ‡²πŸ‡ΎπŸ‡²πŸ‡ΎπŸ‡²πŸ‡Ύ

Aku bukan runner pun. Setakat slow jog ja... X larat aih laju2... X mampu pun. muatan berat la kata kan... Tp aku suka join run dengan anak. Ini Time bonding kami.... Jalan dan slow jog sambil pegang tangan.

Aku suka bila bole jumpak kawan2 lama zaman sekolah dulu... Ada yg dah berpuluh tahun x jumpak... Bole tersempak bila run. Kenai kawan2 baru, mcm dalam Lee Jahat Runners (aku bole kata silent reader ja dlm group... Sesekali ja me celah)... 🀣

Paling aku suka... Mesti la himpun medal. So, aku amat berbesar hati if any friends want to join me in my next funrun. The more the merrier. 😁... P/s... Medal kali ni cantik... Simbol negaraku πŸ‡²πŸ‡Ύ



























































#merdekafunrun
#kamisambutmerdekawai
#rugirasatakbelitudungmerdeka
#ibudananakpunyamoment
#rayyanhiwayatmarathon

XOXO Lots of loves -H3H-

0 comments: