Travelog : Cuti2 Malaysia Part 3 (I-City Shah Alam) - 25 Feb 2012



25 Feb 2012 - Sabtu



Dek sbb hubby dgn baie sibuk dgn check wiring rumah, kami bertolak ke I-City hanya selepas maghrib. I-City dr umah kak, adlah lebih kurang sejam. Rumah kak di Kajang dan I-City di Shah Alam.

Apa tu I-City? Details, bole tgk sini ya....



Aku agak jakun la jugak bila sampai I-City, bila tgk lampu byk2...hehehe. Dekat Kedah ada jugak depa bukan mini I-City kat Alor Setar, kat Paris. Alor Setar ada Paris ke? Ada...ada....hehehe

Lets enjoy the picas.


 









 Sebabkan kami keluaq umah tanpa dinner, kami dinner dalam I-City. I-City sbb sekadar ada lampu2 ja, dia ada jugak play area macam ala2 funfair dan Snow house. Actually ada gak hajat nk pi Snow House, tp sbb anak buat perangai lagi malam ni, kansel masuk snow house.

Kami makan kat Restoren D'Taman dalam I-City. Makan goreng2, rasa dia not bad...price ala2 standard tempat tumpuan la. Aku x enjoy sgt food sbb anak buat perangai ya amat...grrrr....

 Lepas makan, mak ayah layan anak beli pistol ayaq sbb x mau bg dia mengamuk. Beli wajib beli 2 satu untuk anak dan satu untuk Ami. Sib baik Aniq kecik lagi...kalo dak...kena beli 3...hehehe

Acu dgn kakak wani beli riben minnie mouse. Acu pun nak gek...isk isk isk...
 Aku sgt suka tgk warna warni pokok2 ni...tp x le nk enjoy moment snap the picas...sib baik Acu ada jd cameraman a.k.a paparazi.

 Dua2 budak ni main pistol buih sampaikan sblm balik lg dah abes 2 botol buih tu...isk isk isk





cantik kan? we 3 missed chance to snap this pic sbb anak dok asik main pistol ayaq



anak mintak nak naik gak benda ni, tp anak mcm aku...gayat...sat lg tiba2 dia mengamuk nak turun mcmana? Anak besaq nnt kita pi lain la...bole masuk Snow House


 Aku layan anak naik mainan apa ntah mcm kat funfair tu...yg naik kuda pusing2...hehehe...asai dia diam and enjoy the moment sudah la...




bersambung....

p/s : pic yg edit tu aku snap, yg x edit tu drp camera Saiful.

XOXO



0 comments: