BFF

Lama x apdet, bukan x mo update. Tp kat opis ni sgt la sibuk...so focus pada kerja dulu la ya.

March 16, 2012 (Jumaat)

Hari ni hari last Nat di Celestica after 7 years. Aku ingat sbb Nat masuk tahun aku kawen…dkt2 aku nk kenduri Nat join.

After few years, Nat choose to leave us and focus on her family after losing her mom. Permergian mama Nat, mmg mengubah landskap hidup Nat secara total. What best for you might not best for us, but…as a friend I will keep supporting you till the end.

We have our farewell lunch kat market ikan Sunway Carnival. We really enjoy our lunch, sbb x tau bila nk bole makan bersama lagi macam ni. Nat tipu kami, nak pi bungkuih makanan yg x abes…tp rupanya dia pi bayaq lunch kami…huhuhu…org nk blanja dia, dia blanja kita la pulak.



Balik dr Sunway Carnival, kami have cake cut. Sbb saja aku nk bagi Nat makan kek yg aku buat sbb lepas ni susah dah Nat nk makan kek aku. Aku buat kek coklat indulgence, itu request Nat. Aku tapaukan jugak kek banjir untuk Nat, itu kek fevered Nat kan….





Nat, aku x mau ucap farewell sbb I don’t want to end our friendship. We will miss you Nat, pls take care. Love you.

XOXO

0 comments: