Today is Friday

Hari ni aku ada drebar mai opis...muahahaha...berjaya mintak tolong hubby hantarkan aku mai keja....
Aku tanya hubby dpn anak mintak support anak..."Abang setuju tak kalo esok abah hantaq kita?"

Apa anak reply yang buatkan hubby gelak gila.

Dengan muka tanpa perasaan dia jawab..."Setuju aja." Hahahaha...unexpected words from lil boy.

Semalam siapkan 1 kek hantaran untuk Thila. 200bijik apam dot2 plain utk Fila, 1 kek butter kecik btk separuh bola utk anak Kak Lina, kek banjir utk Lily dan paling istimewa kek ANgry Bird utk Damy.

Apa yg istimewanya? Sbb Damy x mo angry bird merah sekoq mcm aku slalu buat, dia nk semua angry bird. So gugel la aku cr angry bird. Aku jumpak pic below yg aku jdkan reference...tp ofkos la x secantik that picas...sbb aku bukan pandai sgt melukis. Hantam sajalah...hehehe...hjarap2 Damy suka.


1 lagi cabaran...ada nk soh aku lukis logo liverpool...x mo edible...nk lukis...humang aih...mencabar minda sungguh tu...cemana nih?

p/s: ada kena mengena ke tittle dgnc rita? hantam saja lah...

XOXO



0 comments: