Tak tahulah...

Ada mcm2 nk crita, tp rasa cm x larat lak nk taip pepanjang dlm kekangan masa.

Konon2nya pagi tadi monday blues la waktu drive mai keja. Bila dah masuk...blues apa blues...kerja menimbun dok nunggu.

Nuli dgn wani masih EL. X pa...hari ni hari depa...hari aku susah nnt depa lak cover aku. Take care to both.
Mcm Nuli, mesti tgh bedebar2 nunggu kelahiran second baby...silap2 lagi berdebar drp Jeri.

Wani lak, ibu mana la nk anak x sihat...sampai berhari2 masuk spital. NO ONE. Semoga Jeri selamat bersalin dan Mia cepat sembuh. Cepat sembuh tau Mia...esok besday Mia. Nnt auntie nk buat kek Minnie kat Mia ni...

System lak cam hampeh..as usual...hehehe nasib bdn la. Email utk replace monitor laptop aku masih fly around the world...aduss... susah sgt ke nk replace monitor laptop gabak ni? Kalo aku ganti sendiri...aku x bg balik dah (boleh ka)...hahaha

Customer will come again mid of next month, we'll see wht will happen at that time. hehehehe...*gelak jahat*

Bila2 senang aku apdet ebsday celebration Aina Maisarah semlm. Ciao...

XOXO



0 comments: