This week...

This week mood agak berubah, mungkin sbb masih nomad kot. Sbb apa nomad? Sbb permanent sitting kami 4 org belom siap. So this week terpaksa la merempat kat cubicle yg kosong. Terasa bengong jugak kadang2 sbb sunyi sgt2 sbb terpisah dgn team dan org2 yg aku use to sit near to them for years.

Cuma, aku lebih fokus la dok kat sini, sbb kurang gangguan kebetulan la aku mmg byk keja...nasib bdn la.

Alhamdulillah...aku berjaya tunaikan hasrat kawan aku yg tengah melabu...Nat yang dok menghitung hr nk bersalin. Nat tringin nk makan macaron...so aku yg x pernah buat ni cuba la try test...hahahha... inilah hasilnya. I'm proud to myself....hahaha...




I'll do anything I can to make you smile Nat. Not only you...anyone I love.

Alhamdulillah, minggu ni bole dipanggil rezeki tart dan rezeki angry bird...heheheh.

XOXO



0 comments: