Oct 24, 2011

Not a good start of a day. Anak buat perangai sbb sakit, bdn pun panas...tp x la garing...suam2 ja. Tp tetap merap dan asik merengek. Hari masuk half day...kebetulan hubby pun nk pi Intel hantaq barang. So sekali harung la.

Masuk opis, tgk cubicle aku dah turn dia punya position. Malas nk pk..pi mkn dulu. Makan kat Azlimi ja sbb aku nk cepat masuk opis. Keja banyak. Project mmg tgh byk gila2...x terkampoi rasanya. Tp nk wat cemana... company x replace lg screen laptop aku. So mmg x daya la aku nk sambung keja kat umah.

Apa sbbkan mood makin x besh? Kami akan relocate lg. Layout la x final. Ingat ke hapa...pindah sana pindah sini? Ni yg buat hangin satu badan ni. X pernah lg aku jumpak org renovate opis tp layout x final, plan x ikut real scale. Grrrrr...ini mendatangkan kemarahan.

Dah la cubicle aku x dak network. Memandangkan Hadi x mai hr ni, sb hantar wife pi Mekah, buat haji (syoknya muda2 dah bole pi)...aku terpaksa la merempat tempat dia sat.

Baliknya pi deliver kapkek kat sg seluang. Smooth ja, ALhamdulillah.

Bila amik anak, mak ndak ckp dia x mau makan. asik dgn susu ja. Ghupanya dlm kepala dia nk ajak ibu dgn abah makan nasik ayam lagi. Sbb dia x makan lagi...terpaksa la ibu abah ikut. Makan la 6 suap kot... pastu dia buat nk muntah la...abang sakit perut la...mcm2 la...akai nk main papan longsor kat playground KFC tu.

mula la buat akai sakit perut

dah start bebai nk main papan longsoq

hubby amik tudung minuman

Anak oh anak...balutan luka x mau bukak, sereyau. Isk...isk...isk

XOXO



0 comments: