Tempahan masih dibuka


Untuk new post, sila scroll ke bawah...

Kepada pelanggan yang dikasihi...

Thank you so much for your continuous support. Tak terbalas oleh saya.

Kepada yang bakal melangsung sebarang majlis ataupun yang ingin menghadiahkan buah tangan, pihak kami menyediakan pelbagai pakej dan pilihan mengikut kehendak anda.

Untuk sebarang pertanyaan, jgn malu2 dan segan hubungi saya di 0195676761 ataupun di email nmohdr@gmail.com

Tempahan untuk door gift, hantaran dan juga kek kahwin untuk cuti sekolah yg bakla menjelang masih dibuka...

Antara doorgift yg pernah disediakan...











Antara hantaran yg pernah ditempah











Antara wedding cake kami...













Harga lebih istimewa untuk pakej bersama khemah kami....

TQVM to all....

2 comments:

Natrah said...

thks Hijriah..hg la kwn aku susah dan senang....bak kata kakak aku,mana nk cari kwn cam tu...kakak pon retiaq tapi takbole2 nk p cari macaron kt Kteh....

ibuRayy4n said...

alahai nat, syahdu lak aku. ^_^