Anak oh Anak

Hari ni plan aku nk bersenang2 di rumah, sambil2 housekeeping dgn baking apa yg patut untuk order esok.

Tuptup anak pi stunt dlm bilik ayaq...aduhaii...anak oh anak...cemana la boleh stunt atas tile bilik ayaq sampai terbelah dagu mcm tu? k blah dagu pun bukan la kot lintang lagu tu....hehehe

Memang gelabah la aku bila tgk anak berdarah x henti2, kena lak waktu tu koi 1 tghari, mmg darah mcm ayaq la. Kesian bila tgk dia reyau sbb anak bukan jenis reyau kalo x sakit. Ni dah tahap meraung dah.

suruh ibu tangkap gambaq sbb dia nk tgk luka sendiri


layu ja muka waktu ni
Terus aku pi klinik panel, Akram. Tp doktor x dak lak sbb rehat. Koi 3.30 ptg baru ada, what to do...balik umah dan tunggu koi 3.30 kemudian pi pulak la.

Bila dh jumpak doktor, doktor x mau buat sbb luka dia dlm. Terus refer pi spital. Aku pi GH ja, x la pi Metro ke hapa ka. SMS hubby dgn ayah bgtau refer to GH.

Sampai GH, terus amik no, 0079...masuk bilik MA. MA check terus check dgn doktor Mazlin kalo x silap. DIa advise untuk gam ja, xyah jahit. Sib baik. Dalam setengah settle gam suma.

kagum depa dgn dia...tahan reyau sampai ketaq badan bila kena cuci...tp x mo org tgk dia reyau...bole tahan
Tp nk menunggu jumpak doktor untuk advise dgn ubat, kalo x silap abt an hour la jugak. Isk...isk...isk... sedih toii aku dgn service, sib baik service yg awai tu cepat gila. kalo dakmau meroyan aku kat situ.





Thanks to mak ayah sbb sentiasa ada bila aku susah. Sentiasa ada bila2 masa ja. Love you both, so much.

XOXO



0 comments: