Keluarga Besar Hj Mohd Rejab

Keluarga Besar Hj Mohd Rejab
Syawal 2016

Keluarga Besar Puan Zaiton

Keluarga Besar Puan Zaiton
Jan 2013 - Cameron Highland

Monday, July 04, 2011

Surprise me...

Semalam, kami ke rumah njang di taman keladi sbb njang ada buat mesyurata utk wedding anak sulungnya Akmal Ahad depan.

Anak, macam biasalah...dengan akainya yg mcm2 tu.

At the beginning mmg dia asik kluaq masuk umah. Tp ok la...sbb aku dlm umah dan hubby kat luaq dok sembang dgn cik an dan makan doyan.

Aku ada marah anak sbb dok main wayar...bahayakan?


So dia bantai reyau seround...sampai maktok pujuk....cucu manja kan? Lepas tu anak mai dok balik atas aku dan dia mintak ayaq. Anak njang amik ayaq dan bagikan dia...after 1 sip dia terus lari.


Aku igt biasa la...sbb slalu dia buat mcm tu sbb nk main.

Dia dok main bwh meja lepas sip a water.
Pastu sapa pun x perasan dia ilang. Aku igt di kat hubby dan hubby lak igt dia dgn aku. Puas kami cari...rupa2nya...dia menyorok. Igtkan dia takut dgn Oshu (Toksu dia...paksu aku la) sbb dia mmg takut dgn Oshu. Kalo Oshu ada mmg baik ja dia.

Bila dah nk balik...dok dlm keta...baru dia ckp.

Ibu, abang ajuk tadi.

Aku dgn hubby terkejut...bole pulak habaq dia merajuk.
Aku tanya la...pasaia apa abang ajuk?

Abang ajuk sbb abang tak mau ayaq ijau. Abang x suka abang ajuk la.

Bole macam tu? Aku tanya balik...awat abang x habaq ibu?

Nanti ibu arah abang sbb abang x inum ayaq ijau.

Ades...bila lak aku marah dia kalo dia x mo ayaq tu? day to day...mmg byk dan makin byk akai dia yg aku nmpk... I am so suprise with him day to day and especially yesterday.

I love him so much...his my lil hero...the most precious give to me....




No comments:

Pakej Meja Pengantin - Kg Bujang

Pakej Meja Pengantin - Kg Bujang

Taman Sg Lalang

Taman Sg Lalang

Semeling

Followers