Happy Birthday Kakak Wanie

Hari ni genap 8 tahun anak sedara kesayangan aku genap 8 tahun, satu2nya princess dlm keluarga aku.

Dulu waktu aku mai interview CMY, kakak aku dlm pantang...aku janji nk belikan dia rantai tangan emas kalo aku dpt kerja. Mmg rezeki aku dgn dia....aku dapat keja dan Wani dpt rantai tangan...waktu tu emas murah... bole la...kalo la...ades...penat...penat.

Cepat sangat masa berlalu...dah lapan tahun anak menakan aku....bermakna hampir lapan tahun aku di Celestica.

Tahun ni aku blom pk nk beli hadiah apa kat dia...tgk la mungkin aku cr something utk dia di Sabah nanti...

Anyway kakak...makngah ucapkan Selamat Hari Lahir yg ke8...semoga kakak menjadi anak yg solehah, bijak, penyayang dan cemerlang. Makngah love you so much...with hug and kisses...

p/s : balik weekend ni makngah buat kek tau...tp share la dgn mama dan adik ami...jenuh makngah nk buat 3 bijik kek....heheheh

recycle pic lama ya sayang...nnt balik kita snap pic lagi... ^_^

0 comments: