Today is Friday

Hahaha...yeyeyeye...ahri ni hari Jumaat.


Aku mulakan hari aku seawal 5pg, ayah gerak...hehehe.
Aku siapkan 1 set kapkek untuk hantaran dan sebiji kek coklat utk Shafila dan Firdaus. Firdaus ni dulu keja IT kat CMY. Thanks to both, maaf ya...terlewat...byk sgt siput sedut kat jalan hr ni. Dr pdg serai ke kulim hitech take me about 35-40minutes...what the fish.... mula sangkut dgn lori tanah ka apsir x tau, pastu lori bata, lepas lori bata lori kelapa sawit la. Ades....malang sungguh. Sib baik Fila dgn Piduih x hangin dgn aku. Mahap ya kawan2.

Pastu aku siapkan kek hantaran utk ex-classmate aku yg akan bergelar suami esok. Tahniah Zul, thanks sbb sudi order kek dr aku. Sumanya online sbb dia kat Sarawak...Sarawak ka Sabah ek? Lupa lak. Hehehe. Pastu Zul nk kek coklat jugak...sebijik untuk makan2 kat umah.



Ayah dgn mak mai amik anak seawai koi 7.30pg, sbb nk bwk pi pantai merdeka. Syok la si kecik tu bila bgtau nk mandi kolam dan pakai baju mandi baru. hehehe...

Counting to join them tonite. Mlm ni ada BBQ utk family day TM. Walopun ayah dah lama retire dr TM, tp adik aku yg baru sambut bb last tuesday, now working with TM. Hehehehe...

Ingt tu...alang2...nk ajak hubby balik tgk tok esok. Insya-Allah....lagipun aku dah free kan this weekend sblm mulakan perjuangan next week...maklum la...meniaga cam kami ni...cuti skolah la yg pulun pun. Alhamdulillah dgn rezeki yg Allah kurniakan. ^_^

0 comments: