Fireball week 2011

On last wednesday, Celestica celebrate annual function call Firebal week. To be honest, aku dh x igt utk apa sambutan Fieball week ni...hehehe.

Tahun ni, semua employee kena pakai baju dr kaler putih atau merah atau branding kaler (ijau, kuning, oren). Majoriti pakai kaler merah sampai dh rasa mcm nk CNY dah.

All photos from Nuli...thanks to Nuli


ni la screen lappy aku yg pecah...ntah kenapa...huhuhuh

hang cover apa tu, aida?

my team, hampir sumanya kaler merah...at my cubicle

team x cukup sorang, kak yana on maternity leave

with managers

photographer with lady boss

my BFF Aida

Mata pejam la pulak, ka sbb pipi tembam sgt?


kalo bab posing mmg serah kat GSC, Thesigan, Kak Ayu, Rinda, Chinda, Aida, Kak Za, Bee Choo, Presheena, Ramlee, Kak Ros dan Kak Irah  


apa tu? hahahah


jiran tetangga, Kak Ayu dan Hadi


macam stewardess la kak


auww...apa tu?

BID team, Fazry (jiran sebelah meja aku), ABg Nik (depan aku), Simran (sblh abg Nik), Kak Za (sblh Fazry)




Ratu picas

Aku diapit oleh BFF aku...Aida dan Watty, miss Nat...Nat cepat la sembuh...cepat la masuk opis...


my brother, Nik

Pak Aji dok wat gemba ka?

Man, buat keja ka browse website basikal?

Apa tunjuk2 ketiak ni? Jamil baru menimang cahayamata ke-3 semlm (16/5/2011), bb gal 4.05kg. Congrats

tekun ja nampak

Aida kena marah apa dgn Kak Lina tu?

Muka x puas ati pon? hahahah

Alamak...aku lak kena marah?

panjangnya kak lina marah aku...heheheh

awat adnin muka boring ja?



Sweet Kak Dila

Manis ja, Kak As, Kak Ayu dan Kak Lina

Kak Zu








Berkerut ja Kak Ros






Rilex kak Noni....kgn stress.

2 comments:

Nuruli said...

Gambar kak Irah tunjuk ketiak pun boh kaa.. hahahh

ibuRayy4n said...

aku boh suma pic...muahahaha....kalo dak..sia2 hg tangkap gambaq