Monrods Kulim

Isnin lepas, untuk pujuk bini yg merajuk my lovely hubby bawak la pi makan Monrods....hehehe. Ala merajuk2 manja ja...bukan perang dunia. =P

Kami x pernah pi makan kat Monrods, tp Monrods ni mcm agak glemer la jugak sbb kdg2 ada live show mcm M.Nasir and few more artist...hehehe

Monrods ni kat area Dewan Putra Kulim, so x la susah mk cari. Walopun atas bukit, dr tepi jalan dah boleh nampak.

Interior dia mmg la cun...rega dia mmg rega "restoran" bukan cafe ya.

Bila pi tu, xtau nk makan apa...so aku amik black pepper chicken chop dgn latte ice blended. Hubby amik sama cuma ayaq dia amik ice lemon tea.


Mungkin sbb aku ni regular customer kat hotmas untuk western food, aku mesti nk compare dgn hotmas. Chicken chop kat hotmas baru around RM6.90 tp kat Monrods RM13.90...kat hotmas aku boley dpt dua...huhuhu...taste dia mmg menang hotmas la. Not to say Monrods x sedap...tp kureng compare dgn harga. Which I am expecting much more dan dressing dia pun sgt simple, less black pepper sauce...huhuhuhu.

ghupanya makanan kami

A few update from friends, Monrods ni yg sedap...nasik ayam dia. Mana aku tau...huhuhu. Tapi yg specialnya, kat sini nampak ada few makanan kampung yg susah kita nk cari kat tempat len such pisang rebuih cicah nyok dgn gula. Kena lak kalo ada kopi panas time sejuk2 ujan mcm ni...insya-Allah terangkat kot...hahahah. 

Ni hanya lah pendapat aku as a customer to Monrods, mungkin depa kena lebihkan tang makanan...bukan ID sahaja. Presentation of food pun kena perbaiki lagi...ni gara2 masterchef la ni. Muahahaha...

XOXO

0 comments: