BFF and Pavlova

Walopun hari ni not really in mood...aku tetap happy sbb dpt lunaskan impian kawan2 nk makan pavlova. Pavlova ni aku dah janji dgn Nat dr waktu Nat belum bersalin lg dan dgn besday Watty dulu.




Tp x tau kat mana silapnya...pavlova aku x jadi. So smlm aku tekad nk buat lagi pavlova sbb dah janji dgn Aida suruh Aida beli stroberi kat Cameron dan aku dah beli bluberi+kiwi kat tesco smlm.

Alhamdulillah...my pavlova turn out very delicious...mmg aku puji diri sendiri...rasa nk buat lagi la....hahahah

X puas rasanya makan.

sebelum dijadikan 2 layer


yummy

So, lepas ni aku boleh bukak order pavlova lak. TQ to Asrul yg mula crita pasai nk order pavlova kat aku.... hahahaha.

XOXO



1 comments:

Natrah said...

Sedapp giler....harap2 nnt ayaq liuq Thohir tak menitik la...Aunty Hijriah da buatkan Pavlova kt Mama....hg mmg kwn yg terbaeekkk....cayang hg...