Jom jalan-jalan

DIsebabkan semalam hubby kena kerja, dia kena bayaq balik hutang dia pada aku dengan anak hari ni.

Agenda kami bermula selepas zuhur.Menunaikan hajat aku nk makan sambal sotong kat gerai ikan bawal, kami lunch kat sana. Sedap gila. Menu kami, ayam kampung goreng...sambal sotong...kailan ikan masin...asam pedas ikan termenung dengan ulam raja+daun selom. Sedapnya...

Dari gerai ikan bawal...kami menuju ke Penang. Saja bawak anak naik feri. Memand dia excited dan tergamam atas feri. Muka dia confused, menatang hapa la ibu dengan abah bagi aku naik ni? Tp x la enjoy sgt sbb ujan.





Aku teringin nk pi Gurney. Ini lah...first time kami pi Gurney lepas kahwin....heheheh...lama gila. Kami cari surau nk solat asar...sms orang merata, adik aku...aida dengan hadi. Jumpak la jugak. Tapi memang x user friendly. Paling2 utama yang aku kata x user friendly, muslimat kena amik wudhu' kat luaq macam muslimin...apa kejadahnya?????

Sale gila2....sakan gak shopping...hahahaha. Ingatkan nk lepak dgn makan kat padang kota atau pi Feringgi. Tapi dah letih jalan dan shopping tambah plak orang ramai...so kami decide nk terus ja balik. Ingat nk balik ikut feri lagi...tp punya la ramai manusia...sudahnya balik ikut bridge jugak.

Letihnya...sampai umah kot 11.23 malam. EOD

0 comments: