Demam PRU13

Rasanya takdak org Malaysia yg dah cukup akal x tau next PRU is really coming soon.

Suasana pilihan raya sangat2 la terasa. Even dr halaman rumah aku pun dah penuh dgn macam2 bendera. Sangat meriah. Tp, 1 gud things untuk org2 kawasan aku...depa can sit side by side dan lepak skali walopun berlainan fahaman...janji jangan gadoh sudah. Kita dah cukup matang untuk bergaduh dan provokasi.

Jom layan gambar dari laman rumah aku...hehehe





20hb lepas, hari penamaan calon...inche suami and the gang ikut serta ke Dewan Kenangan yg baru. Semua picas kat bawah ni dr lensa husband yg aku amik sikit2...x larat nk amik semua...hahaha...












Note : Tringin jugak nk ronda2 pi tgk replika2 yg mcm2 especially kapal terbang besaq kat sik dan bukit meriam...hehehe...kat umah aku ada cincin ja.

XOXO

0 comments: