Damn busy and sleepy day

Hari ni aku masuk keja koi 8.30pg. Masuk2 ja kena attend quarterly update call dgn Mr VP, Harvinder Sembhi. Call scheduled for half an hour but dragged to more than an hour. So dia dah kaco training plan aku dgn Julia+Angeli which scheduled from 9a.m to 11a.m.


Training with Julia and Angeli rescheduled to 2.30 till 5p.m. I have to full utilized balance 3 days there in CMY to gain as much knowledge in Tahiti for continouos support later. Sepatutnya aku dgn Nuli yg kena attend trg ni tp Nuli attend Access trg dan Man di Penang. So, next Monday morning aku kena train Nuli balik, after lunch Julia akan proceed dgn trg for AVL mgmts.


I'm glad to have trg with Julia and Angeli. They both really patience to guide me thru all the process...why and why without any unanswered question. Susah nk jumpak org yg nk ajaq semuanya.


Another reason why the trg was rescheduled to after lunch, aku kena attend audit wrap up dgn Thales utk audit smlm. SCheduled 11-12 tp jd 11.30-12.30. Another delay.

Lps abes wrap up...rasa cm serabut ja. Aku ajak watty pi Giant. Cuci mata sambil ushar stroller sweetcherry yg aku berkenan online kalo ada dgn nk compare rega skali. Sampai Giant, terjumpak kak Ros. Kak Ros mintak kami tolong teman dia cr baju raya. Ok je la sbb tahu sgt kak Ros ni...bab2 nk shopping baju slalu cari kami (nmpk sgt kami 4 org kaki shopping...hehehe).


Kak Ros beli baju kurung dgn shawl kat PEACE. Bak kaa Aida aku ni dah mcm duta PEACE dah. Bukan apa, aku suka design2 dia yg fresh, murah (compare to kedai2 lain) dan yg plg penting ada size aku la. Baju kurung utk Damira beli kat mcm bazar gak kat lobby Giant tu.Kain cotton....sejuk ja pegang.

Lps tu baru pi cr stroller. Stroller mcm yg aku nk xdak. AKu x mau stroller yg besaq gabak...aku cuma nk stroller yg simple tp bole hold anak. AKu dgn hubby x larat nk dukung bila dia tidoq atau bila dia buat kaki lembik x mo jalan. Sakit pinggang nk carry 17kg boy tu, Dekat 2 kampit berat dah. Hehehe

Masuk ja opis continue trg from 2.30 till 5p.m Pergh...mmg mencabar gila. Mata punya la berat. Sambil bercakap aku bole lena. Sib baik Julia penyabaq gila.

ABes trg aku kena update Selvi utk missing AVL dan AVL issue for CODE and EDU. Which is already sending me email with fire icon. Sib baik x terbakaq emailr aku. Hheheh. Aku x sempat kol mak hr ni. AKu blk dr opis pun koi 7.05 minit. Sampai umah koi 7.55p.m. Bukak posa dgn anak...dgn cornflake yg aku beli kat Giant utk buat biskut.

Sampai umah, hubby dah abis makan dah...sambil relax kat hall...sembang2 dgn hubby aku bole bantai lena dulu. Jaga2 ja koi 8.20...ngehngehngeh.

Makan, hubby pi terawih...aku tunggu la nk layan Tahajjud Cinta....tp...sbrnnya masa bila aku terlelap pun x tau, sedaq2 ja koi 11.30mlm. Xtau la mengantuk dan letih sungguh hr ni.


Mungkin sbb terlalu padat agenda aku kat opis hari ni dgn smlm tidoq koi 1.30 dan wake up at 4a.m dan terus x tidoq dah. Aku cuma harap xdak la error dlm keja aku hr ni sbb ada gak masa2 yg aku tgh proses dan sbrnya aku dah terlena...kes berat kan?


Selalunya aku x teruk lagu ni kalo bukan bulan posa sbb aku hantu kopi. A coffee lover without coffee.

X pa...x pa...sok sabtu....cover lena dulu. Tp bilanya nk buat kukis?????


XOXO

0 comments: