After few days

After few days without n3, I know I need to write something here. Bukannya x dak apa nk tulis tp time yg sgt2 constraint membantutkan idea aku nk menulis.


Hari ni mcm relief sket walopun keja masih byk...sbb aku dah x dak trg hari ni. Jumaat dgn semalam, full with meeting and training so terkejar2 la aku nk siapkan keja yg menimbun. Without training, bole lah aku tarik nafas dan buat keja aku dgn tenang.


Hari ni, hubby sent me to work sbb dia nk pakai keta. Nk pi Pendang katanya. I planned to go out and find something for Julia and Angeli for their good training and support. Memandangkan aku x dak keta, redha je lah kot. Utk sedapkan ati...aku buatkan depa kek coklat banjir and glad they really like it.

bwk 1 ja...yg dlm tipuware ptk kecik tu simpan kat umah...lama x makan kek coklat...ngehngehngeh
Hr mengantuk sgt, bilanya x ngantuk bulan2 posa ni kan? Tp hr ni xtra ngantuk sbb smlm anak tidoq x jerap. Bdn dia panas sgt smlm, demam. X la heran sbb Aja dgn Muhayya demam. Siap ngigau lagi la....hmm...
Mangkit soq pg td koi 4.30...dia pun cbuk mangkit sama. Bdn dah kurang panas....so apa lagi mintak nk tgk kartun la. Sampai dlm keta nk mai keja td baru dia tidoq balik...anak oo anak.

pic lama


XOXO



0 comments: