Anew year with a new challenge

A few days break utk new year celebration, mmg memerlukan ketabahan hati (ek eleh...hahaha) utk kembali bekerja ataupun so call kembali berperang dgn timbunan kerja yg x peduli aku cuti ataupun dak.

Its so call nature of work. Take it or leave it. Hehehehe...

So, Nurhijriah...pls make your work organise...do plan your work and pls balance up with your personal life. Aku akan cuba sedayanya utk x mo stay until late nite because of work. All this while, few hours extra in a day is work for free...mana ada OT da. Kerja mmg xkan abes...hehehe

I want to enjoy my personal life and wanna explore more in baking. Aku ada few plan utk menambahkan ilmu baking aku. Semoga dimurahkan rezeki dan dikuatkan iltizam aku. Insya-Allah.

Skip lunch, sbb Aida bwkkan spageti utk aku...sedap....nyum...nyum...siap dgn meatball dan mewah btoi dgn mushroom...i like...hahahaha

Doa aku, semoga tahun baru lebih baik dr tahun sebelumnya...insya-Allah...Aminnn...

Mana tau, next few years aku boleh dok umah dan buat baking fulltime....hehehe...
x salah angan2 kan? Kalo disertai dgn usaha....

Blogger Templates
Blogger Templates

2 comments:

Mama Adriana said...

yah aku pun nak dok umah..jaga anak and enjoy life..at the same time ada fixed income ..best kan kan kan...marilah kita doa sesama

hijriah-hidayad-hiwayat said...

aminn....mana nat ni...x mo join sama ka? hehehe