Keluarga Besar Hj Mohd Rejab

Keluarga Besar Hj Mohd Rejab
Syawal 2016

Keluarga Besar Puan Zaiton

Keluarga Besar Puan Zaiton
Jan 2013 - Cameron Highland

Saturday, October 03, 2009

Selamat Pengantin Baru Ajon dan Linda

Pada 6 Syawal lepas, 25/10/09 telah berlangsung akad nikah antara Ajon dengan Linda. Ajon ni sepupu aku (anak long yg ke-3, anak abg mak).

SELAMAT PENGANTIN BARU, doa kami...kekal bahagia hingga ke akhir hayat.

Ajon ni terkenal dalam keluarga kami sebagai sorang penceria suasana. Kalo dia ada, mmg lain suasananya. Tapi hr tu, sblm pi akad nikah di Padang Geh...Ajon senyap sunyi. Berdebar kot.

Semua orang terasa kelainan Ajon tp yg pasti...mmg jadi bahan usikan.

Alhamdulillah, dengan sekali lafaz Linda menjadi isteri Ajon yang sah. Dan seperti yang dijangka... baru terdengaq suara Ajon kembali....hahahaha

^_^


Mashamnya muka anak ibu ni, pasai apa anak?

Cuba teka...daun apa ni? Kalo x le jawab...jawapannya ada di bawah.

Acu, awat org ramai sgt?
Hensem dak cucu dan wawan ni?

Saat persetujuan ditandatangani

Debaran sang puteri

Penat Along Apit mengasuh Ayan dalam masjid

jeng...jeng...jeng...

Uda (kakak Ajon) dengan Fatihah (anak kak Ani, kakak Ajon yg sulung)

Acik melayan melayan Ayan

Macam kenai ja hp ni? Bukan hp ibu ka acu?

Kan ibu kan? Betoi kan?

Cameraman caught on the camera...my hubby

Kek suji yg aku buat untuk makan2

Marble cheesecake yg aku buat jugak...laris sekali

Hero kecik yg letih

Inilah hasil dr daun tadi...dah dpt jawapannya?
Jawapannya, daun ketum la...hehehehe
Pahit nak mampos...sib baik Ajon x minum sebelum akad nikah.
Kalo dak????
Insya-Allah majlis resepsi akan berlangsung pada cuti Deepavali akan datang. Insya-Allah kakdik akan buat kek coklat yang sedara mara suka sgt2 tu.

No comments:

Pakej Meja Pengantin - Kg Bujang

Pakej Meja Pengantin - Kg Bujang

Taman Sg Lalang

Taman Sg Lalang

Semeling

Followers