BIG Family (hubby)

Suma2 pic ni diamik pada raya ke2. Syawal dah pong abih...tp dek lambakan kerja yg x pernah surut, susah aku nk update suma2 benda ni.

Setiap kali raya ke2, mmg dah jadi kelaziman utk family besar hubby berkumpul kat kota, jumpak tok dengan wan (pak).

Memang kecoh bila suma dah berkumpul tp mmg syok...rasa rugi kalo x dpt turut sama, almaklumlah...aku dah x dak tok denganw an...nompang tok dengan wan hubby ja.

Ni 2 org anak dara, bbsitter anak aku yg paling setia

Tokndak (bbsitter) tp anak aku panggil mama dengan shida (anak pakcik)

Hj Othman (wan), hubby panggil pak.

Mom-to-be

Rilex ja wan dok tgk mcm2 perangai anak cucu

Sibuk ja aku dgr kaum laki bersidang

Acara wajib, main mercun+bunga api
Mana anak aku ni?

Oh...rupanya tokchaq dukung

Acu x lupa nk enterprem

Pakchaq dan paklong lepak2 tgk budak2 main mercun.
Awat x join skali????

Bersidang apa budak2 ni?

Tgk la si awang kecik tu? Ada ja yg dukung.

Kaum2 ibu beraksi

Anak2 pompuan Hj Othman dan Hjh Embon (mcm nama mak aku kan?)

Ibu mertuaku

Keluarga besar
dr depan, chaq, tok, wan, long
belakang, paknjang, mak, makndak, makteh, tam, pakcik
yg x dak dlm gambaq, paksu ja rasanya. sorry la...sapa suruh paksu balik lambat.

barisan menantu
depan : maknjang, tok, wan, makcik
belakang, pakndak, pakteh
(ramai lak menantu2 yg x dak)...isk...isk...pi mana ni?
Barisan cucu dan cicit (ramai yg x dak ni)



Zati dan Nariti



Chaq dengan Bibi

Sapa nk beli umah, boleh contact Bibi (tp developer apa ek? lupa la)


Chaq (SIL) dengan Nazuan



3 beradik yg jarang2 dpt tangkap gambaq.
Ni pun hubby kena tangkap dengan akak dan adik dia. Kalo x...jgn harap...

Suka sgt buat muka spastik
isk...isk...anak turun perangai abah rupanya no


Buli anak menakan sorang adalah feveret hubby


Tgk tu, dok atas riba pulak

Paksu kena apit


Heroes

Rebutan ramai...

0 comments: