Berbuka posa dengan family

Hari ni aku happy sgt sbb balik bukak posa umah family aku. Yang paling besh...suma ada. Walopun kakak masih pantang, tp kira ada la jugak. The whole family is here. My big family is complete...waa...besh tau.


Menu lak...aku request nk makan kanji (bubur lambuk) dengan sambal ikan bilis. Mak tunaikan. Aku beli tambah ayam golek, abang (adik aku) beli siakap 2 ekoq...mak buat masak 3 rasa, baie (BIL) beli sate dan mak buat cucuq udang dengan kuah kacang. Penuh meja. Ops... lupa lak....untuk desert aku buat Puding Laici Dangdut (cilok dr kak Ummi/Kak Hanieliza).


Anak aku lak mmg sibuk nk bukak posa sama. Pilihan dia? Semestinya sate ayam. 3 cucuk langsai dikerjakan si kecik ni.

Pakcik mengasuh anak sebab ibu sibuk tolong maktok masak untuk berbuka

Sedapnya ibu sate ni. Anak nk lagi tau.


Semuanya berselera berbuka. X sempat nk snap menu hidangan sebelum berbuka sbb suma dah terkam.


Hubby tengah pulun nasi dengan siakap 3 rasa.


Anak masih dengan satenya....


Selalunya berkumpul macam ni hanya waktu raya. Tapi sebab kakak tengah berpantang, sumanya boleh berkumpul. Best....

0 comments: