Berbuka posa dengan family

Hari aku happy sgt2. Sebabnya? Sebab aku balik bukak posa dengan family aku...the whole happy family. Kakak aku masih dalam pantang, so dia ada kat umah. BIL aku pun balik sini minggu ni sbb cuti 3 hari, MERDEKA. Aku yg chef lak cuti hari ni, so ni lah first time kami berbuka complete family tahun ni, selalunya dekat2 raya ja...atau pun malam raya. Tupun selalunya pakcik (chef) x dak...sebab kerja.

Mak tunaikan permintaan aku nk makan kanji (bubur lambuk) dengan sambal ikan bilis kering. Hubby beli ayam golek, abang (adik aku) beli ikan siakap...mak buat masak 3 rasa.Baie (BIL) beli sate. Aku lak buat puding laici dangdut (kidnap dr dapur kak Ummi) untuk desert.

Meriah sgt...x sempat nk snap pic untuk menu sbb suma sibuk nk berbuka...

Pakcik kena mengasuh sebab ibu sibuk tolong maktok masak.

3 cucuk sate anak belasah.

Semuanya sibuk berbuka. Nampak sedap dak?

Hubby pun sibuk memenuhkan perut jugak.

Inilah rupa Puding Laici Dangdut tu. Tapi laici tergolek...nampak lobangnya.
I wish this happiness never end. I love my family. I love u all...

0 comments: