PRK N25 Bukit Selambau

Mama excited jadi antara perayu undi, lepas konvo Along.
Mama and Papa proud with ALong, best POLI student for batch Januari 2008.
"will share later"
Penuh khemah panas




Sekolah kesayangan aku, my primary school...
SEKOLAH KEBANGSAAN SUNGAI LALANG


Suasana pilihanraya yang biasa....banner sana sini.

Hari ni hari bersejarah buat DUN Bukit Selambau. Aku sebagai pengundi DUN Bukit Selambau baru ja selesai menjalankan tugas aku sebagai warganegara yang bertanggungjawab, warganegara yang menuntut demokrasi secara keseluruhannya.

Macam2 ragam perayu undi, aksi perayu undi pihak pemerintah bagaikan mencari gaduh. Sebagai anak jati Sg Lalang, muka2 yang seakan mencari gaduh mahu bertumbuk langsung x pernah aku tengok. Orang luaq rasanya.

Luckily Celestica bagi voters for Bukit Selambau dan Bukit Gantang cuti setengah hari untuk mengundi. GSC ada 2 org ja voters, aku dan Ravi. Ravi mengundi pagi dan aku mengundi petang. Sebab kalo aku masuk petang, mesti aku x le balik awai. Bila masuk pagi, aku leh tuang awai...wakakakak...

Lepas mengundi aku singgah sat kat Pondok Panas. Ayah, mama suma ada...papa yang aku tak jumpak. Mama kata papa pi melilau...hehehehe...

Gambar berkaitan PRK akan aku upload kemudian, lepas masalah aku dengan uploading photo selesai...

Allahuakbar....Allahuakbar...

2 comments:

Heart said...

wah semangat betui hang ni.. betui3x kita kena jalankan tanggungjawab kita sbb rakyat m'sia bg mendapatkan hak kita..!(ayat skema x)ngeh ngeh ngeh

Marie said...

PKR menang..hang undi apa? undi adalah rahsia..hehe