Iklan...Tempahan Kek&Coklat dan khemah untuk disewa

Dah lama aku x buat iklan kan?

So hari ni nk buat iklan.
Kepada kawan2 yang dah lama tak jumpa atau kehilangan kontek...

La ni, aku ada menerima tempahan kek, muffin, choc, kapkek dan krim paf untuk hantaran, makan-makan, kenduri kawen ataupun apa2 occasion.

Untuk sesiapa yang berminat, silalah ke blog cari makan aku no...hehehe...sila klik kat sini. 1 of good things yang aku rasa lepas menceburkan diri dlm dunia bisnes dan baking2 ni, I met old friend yang aku x jumpak since aku abes darjah 6 dulu. Bayangkan...at that time I was 12 and now I'm turning 30 (but yet end of the year la no). Its been 18 years...wow...amazing.

Selain mengeratkan silaturrahim, aku juga menambah kenalan dan ada antaranya berkali-kali order hanya melalui FB dan fon tanpa pernah aku kenai secara berdepan. Alhamdulillah...rezeki sentiasa ada.

Antara hasil keja tangan aku....






Okes...khemah lak...

Kami menawarkan khemah/kanopi untuk disewa untuk sebarang majlis, bukan untuk kenduri kawen saja. Nak tau lebih lanjut pasai khemah...silalah ke blog khemah kami....di sini.

Kami juga menawarkan perkhidmatan hiasan meja makan pengantin. Antara hasilnya... mcm kat bawah ni... ini hasil yang terbaru....

Kepada yang memerlukan katering, kami boleh berikan rujukan beberapa katering untuk pilihan kastemer.

0 comments: