My Day...

Alhamdulillah...another day started even I still not finish my day yet. A very busy day but very meaningful to me. With a visit from families and I cooked myself....I really enjoy it.

Aku yg x pandai masak ni, dan slalunya kalo org mai umah...kalo x mak...mak mertua yg masak...kali ni aku nekad....I want a change. I've been married for 5 years...but I still cant cook if there is a big visit to my house. What a shame...huhuhu...

Pagi ni, pagi2 lagi dah ushar internet...apa la yg aku nk masak ni. 2 side dishes memang dah plan...kek carrot walnut dan rendang ayam. But main course tu blur2 lagi. Finally, I made mi kari. Sebabnya? Ayah, mak dan hubby suka makan mi kari. This is my first attempt try the recipe but its really good. I made it. Alhamdulillah. While cooking, I keep saying to myself.

Ya Allah, aku berniat baik untuk menjamu tetamu makan...permudahkanlah usaha aku. Amin.

And alhamdulillah...it went smooth. Cuma anak la byk akai...looking for attention. Mcm2 perangai dia buat. Lenkali la aku share pic...just a few...sbb busy....hehhe..x larat dah nak transfer pic ka apa ka....dok clear sket2...nk tidoq...2 hero tu dah hanyut. Sok la baru basuh...x byk dah....

Thanks to all yg keep giving me support and to all for the visit. Love you all.... ^_^

p/s : mak cakap...ayah tanya btoi ka aku masak...ayah takut adik pi beli mi kari kat idaman kasturi ka? hehehe
Blogger Templates
Blogger Templates

0 comments: