Jiwa kacau

Serabut sungguh aku sehari dua ni. Bukan serabut baking, tp serabut dgn kerja kat opis ni. Byk melampau2 sampai aku rasa nk bungkuih laptop balik dok umah diam2, kunci pintu bilik...x mo jumpak sapa pun.

Since aku amik balik TEjeJAS ni....hidup aku amat2 terjejas. Byk sampah sarap nk clear dgn workload yg tiba2 menimbun. Jgn salahkan baking aku...sbb aku mana baking lagi minggu...weekend hr tu ja. Apada....

Nk buat keja opis sampai xdan nk menyawa...mengah ja rasanya. Letih sungguh22...tiap2 hari balik koi 8 mlm. X kira...hr ni nk balik awai gak...nk rehat. Dah la smlm x cukup tidoq sbb anak meragam sakit perut. Koi 2 pagi br lena. Puas lumoq minyak br dia nk lena...huhuhuh...sian tgk anak. Sib baik pastu dia tidoq lena sampai pagi...kalo dak...teruk lagi la aku.

Hari ni site pulak2 mcm2 kerenah...suma sbb aku cuti hr tu...ada yg tolong bekap (bkn bekap original) dan buat rule lain. Depa rasa senang dgn rule baru, terus x mo ikut rule aku dah. Ni yg lagi bykkan keja aku ni. Chedehnya....aku cuti raya ja pong....bkn poya2.

Merungut bukan boleh selesaikan masalah kan? Ok...wanna get back to real world and face the reality... let see what I can do to solve this problem. Lets work on it....

p/s : Jiwa kacau x kacau...br aku perasan...aku asik dgr set lagu yg sama ja...ulang2 spjg aku kat opis ni... ada la dlm 5 lagu ja...isk...isk....
Blogger Templates
Blogger Templates

1 comments:

Photo Journey & Dapur & Oven said...

jom kita g poco2 utk hilangkan stress & leh bersenam skali.. hehehe