Jalan2 naik lori...

Naik lori? Hehehe...plan asalnya kami (nk balik bukak posa kat umah mak hr jumaat lepas), tp sbb jem dr sg seluang sampai dkt permatang tokdik (xcident)...setengah lebey aku sangkut....harapan tinggai harapan. Aku terpa gak cari kedai Idaman kasturi, cari mi kari utk ayah...tp kedai tutup lak. Waktu tu lak dah koi 7.18....huhuhu....

Kol hubby, dia lak adalah dm 5 minit lagi nk sampai umah,..balik dr wiring kat sidam. Sudahnya aku patah balik dgn anak, bukak posa dgn hubby dulu. Sib baik aku dan singgah beli lauk kat njang, kat tmn kempas. Kalo dak...x tau la kami berbuka dgn apa...

So hubby ckp la, dia nk balik hantaq meja untuk majlis berbuka kat umah mak malam esoknya, aku cakap la...kami nk balik jugak... sbb dah janji dgn mak nk balik berbuka...mesti mak dah masak. Hubby ckp, okay...kita balik lepas terawih 8....balik dgn lori.

Anak dgr ja perkataan lori..."abah...naik wi?" punya la dia suka bila abah kata ya.

Sepanjang hubby pi terawih, anak asik dok tanya...bu ana abah ni...nak nek wi....ana ni....hahahahah

First time kami ikut naik lori...since more than a year ago lori ni ada....anak excited x yah ckp la....sengih spjg2 jalan...hehehe


singgah isi minyak...


hubby isi myk lori...
Blogger Templates
Blogger Templates

0 comments: