Today is my day

Alhamdulillah...hari ni genap 28 tahun aku bernafas di atas muka bumi (x termasuk bernafas dlm peyut).

Aku bersyukur sebab 28 tahun aku hidup, Allah kurniakan aku kesihatan yg baik, keluarga yg bahagia, suami yg sygkan aku dan anak yg comel dan bijak. Tak lupa kerjaya baik dan kengkawan yg slalu ada dengan aku, waktu susah dan senang.

Aku x mewah tapi hidup aku seakan lengkap. Aku x kurang apa2, insya-Allah.

Moga Allah memberkati semua yang aku ada dan semua disamping aku.

Doa aku, moga Allah memanjang umur aku, memurahkan lagi rezeki yang Allah kurniakan dan memberkati umur yg panjang. Panjang list kalo nk dituliskan. Aku bersyukur dengan apa yg ada, alhamdulillah.

To all I loved, I love you all so much. Thank you for loving me.

To Aida and Nat, thanks for lunch today. Kenyang sgt...sampai sengkak.
To Jamil, happy birthday too. Walopun besday kita sama...hang tetap 9 th tua daripada aku... wakakakakak

0 comments: