Happy Belated Birthday to me and Jamil

Nov 3 hr tu genap 28 umoq aku and I share my birthday with my best friend Jamil (add 9 years from myself)...hahahah...dah tua la lu.

Aku masuk kerja macam biasa (awai la), bwk mee goreng dan order karipap untuk kengkawan. Kenduri sikit, syukran alhamdulillah kerana diberi peluang untuk terus hidup dan bahagia.

Thank to Aida and Nat sebab belanja aku dengan Jamil makan steamboat kat Johnnys. Sedaaaaaaaaaaaapppp.

Nat dgn Jamil dok ushar menu

Isk...kembangnya muka aku

Erk....

Bila la aku nk cekap pakai chopstik ni?


Besday kek aku...yeayeayea...thank to abang and mak

Special order from SR lagi

Mana makanan ni ibu? Anak lapaq la...


Separuh dr hidangan.
Hubby lak bawak dinner kat Dataran Ikan Bakaq.
Tapi hajat nk makan ketam x tercakap sbb dah abes....huhuhuhuhu
Anak dok elok2...ibu nk makan


0 comments: