Keluarga Besar Hj Mohd Rejab

Keluarga Besar Hj Mohd Rejab
Syawal 2016

Keluarga Besar Puan Zaiton

Keluarga Besar Puan Zaiton
Jan 2013 - Cameron Highland

Sunday, November 29, 2009

Dodoi oh dodoi

Lepas balik dr majlis akad nikah Khairiah, MIL ajak aku balik kg...kacau dodoi...hehehe suka...suka.

Aku sgt suka bila ramai2 balik kg...x kisah la walopun family in law...sbb aku x rasa mcm in law bila dgn depa. Sebab tu aku slalu ckp kat diri aku dan kengkawan sblm kawen dulu. Aku xkan kawen kalo ada halangan atau tanpa restu dr mana2 family. Sebab tanpa spouse...kita perlukan keluarga untuk teruskan idup.

Alhamdulillah...semuanya baik.

Berbalik kepada dodoi...tokwan mmg terkenal dgn dodoinya di waktu masih kuat...la ni anak cucu cuba teruskan warisan walopun x setradisional tokwan...mana boley lawan tokei kan?

MIL tgh khusyuk kacao dodoi dgn maknjang

Penat dah ka mak?

Long pulak dok goreng cucoq kegemaran Zulhairi...nampak gayanya sok lepas menikah bini hang kena belajaq masak cucor manis ni dulu sblm belajaq msak yg lain2...hahahaha

Hero kecik yg keletihan

Sib baik dia lena...kalo dak...musti dia nk kacau dodoi sama

Riuh rumah nenek

Aksi apa tu?

Waktu membahagi2 dodoi

x ku sangka...anak aku hantu dodoi rupanya

sudah2 la tu


Isk...isk...

Tu dia...panjangnya








Keletihan lepas main gila smlm...

Isk...isk...jelesnya ibu...

No comments:

Pakej Meja Pengantin - Kg Bujang

Pakej Meja Pengantin - Kg Bujang

Taman Sg Lalang

Taman Sg Lalang

Semeling

Followers