Uwaaaa...kena tag lagi

Uwaaa...kena tag lagi dengan si Marie ni. Apapun, thx for always remember me...hahaha
Masalahnya nk crack the head untuk jawab nih...

1.Apa Perasaan Anda Sekarang?
Miss my parents...they are away from home...

2.Saya nak makan...
Suma yang sedap...dan selalunya akan menaikkan berat badan saya yang sudah sedia gebus ini...

3.Saya tak suka...
Betrayer

4.Impian saya?
Nk ada duit byk tapi berkat sebab
- nk pi buat haji/umrah
- nk round2 1 dunia dengan family
- nk beramal jariah secukupnya
- nk jadi anak yg solehah
- nk jadi isteri yg muslimah/solehah
- nk jadi ibu mithali
- nk jadi kwn yang baik, sentiasa berlapang dada menolong kengkawan
- byk lg la...

5.Haiwan yang saya tak suka?
Cacing dan segala benda yang merayap...eiiiii

6.Saya harapkan..
Keluarga yg kami bina akan terus bahagia, diberkati dan diredhai Allah. Semoga kami diberikan keimanan, ketabahan dan kesabaran dlm hidup ini dan x lupa kepadaNya walau dlm saat susah dan senang..InsyaAllah.

7.Jika boleh putarkan masa?
Ingin buat yang terbaik dalam semua benda. x mo panas2 baran...huhuhuuhu

8.Saya pada 10 tahun akan datang?
Supermom dan superwife

9.Handphone saya adalah sebuah?
NOKIA...ayah bagi, love u dad

10.Saya pernah bercinta sebanyak?
sekali je kot...hubby ku tercinta...hehehehe

11.Saya suka pada
komik...i love comics
games...i love games

12.Kawan-kawan saya..
Semua yg mengenali saya dan membawa kebaikan kepada diri saya...InsyaAllah.

13.Pernah dikhianati?
Pernah...its hurt :(

14.Apa yang anda hendak lakukan terhadap orang yang mengkhianati anda?
Doakan yg terbaik utk mereka...jangan buat pada org lain pulak, nanti org buat pada kita balik.

Senaraikan 8 orang untuk di Tag
1.Mama adriana yg dah lama x update blog
2.Heart yg semakin jarang update blog
3.sapa lagi ek
4.Nuli yg selalu update blog
5.Fazry - jiran aku 3 keping
6.Supersha - adik aku yg x lama lagi balik umrah

uwaaaaaaa...x tau la nk bagi sapa lagi...ish...ish

0 comments: