Al-Fatihah Ajon

Tahun ni... Sambutan hari lahir tak sama seperti tahun2 sebelumnya.

1 sebab PKPP, dah 7 bulan work from home. So... Memang tak bole la nk celebrate dengan kawan2 kat opis. It doesn't matter. Yang penting.... Doa. 😊

Tapi... Apa yang membuatkan tak terasa nak celebrate besday ialah, pemergian sepupu yang sangat dekat. Perginya Ajun di pagi 3 nov 2020 di usia 37 tahun ...bersamaan birthday aku yg ke 39.

Perginya seorang sepupu yang sentiasa baik dengan semua, yang sentiasa menceriakan suasana. Pemergian yang sangat tiba2. Memjentik sungguh di dalam hati.... Sesungguhnya kematian tidak akan menunggu kita walopun sesaat... Walopun muda... Walopun tua.

اِنَّالِلَه وَاِنَّااِلَيْهِ رَاجِعُوْنَ ۞ 
  اَللَّهُمَّ اغْفِرْ لَهُ وَارْحَمْهُ وَعَافِهِ وَاعْفُ عَنْهُ ۞   
Ya Allah Ya Tuhanku ampunilah dia, rahmatilah dia, maafkanlah dia, muliakanlah kematiannya, lapangkanlah kuburnya, jadikanlah syurga sebagai ganti tempat tinggalnya dan berilah kesabaran kepada ahli keluarganya, semoga arwah di tempatkan di kalangan orang-orang yang beriman.. 

Al-Fatihah
 بِسْــــــــمِ اٌللَّهِ اٌلرَّحْمَنِ اٌلرَّحِيْـــــــــمِِ ۞ 
 اَلْحَمْدُ ِللهِ رَبِّ العَالَمِينَ ۞ الرَّحْمَنِالرَّحِيمِ ۞ مَالِكِ يَوْمِ الدِّينِ ۞ إيَّاكَ نَعْبُدُ وإيَّاكَ نَسْتَعِينُ ۞ اِهْدِنَا الصِّراطَ الْمُسْتَقِيمَ ۞ صِرَاطَ الَّذِينَ أنْعَمْتَ عَلَيْهِمْ غَيْرِ الْمَغْضُوبِ عَلَيْهِمْ وَلاَ الضَّالِّيِنَ.. آمِّيْن ۞
Moga moga rohnya dicucuri rahmat dan ditempatkan dikalangan orang² yang beriman. Aamiinn

Semoga Long sekeluarga dan Linda bersama anak2 diberikan kekuatan, ketabahan dan kesabaran.















XOXO Lots of loves -H3H-

0 comments: