Travelog - Pulang

Perjalanan pulang kami bermula selepas selesai shopping 250 batang kopok lekor.

Tapi....aku berangin betoi dengan kedai kopok losong/lekor bawah ni (ni kedai tepi jalan besaq). After beratoq hampir sejam, budak kedai habaq kami nk tutup kedai sejam, nak rehat. Masa tu koi 3.30 dah kalo tak silap.
 
Belakang kami ada la lagi dalam 20 org pa. Staff depa xdak inisiatif nak habaq to all customers yang dah beratoq panjang dan lama. Depa tgk ja dan buat tatau. Pergh...

Adik aku dah gelabah...sebab kawan2 dia order ~150batang. Mana nak pi cari?


Bengang dan pasrah, kami blah. Adik aku google and check kot2 situ ada lagi dak yang berdekatan sebab dekat jalan yang sama ada few lagi kedai...cumanya tutup. Sebab ahad kot.

Dari kedai tu, ada kot dlm 500m....melencong sikit dari jalan utama....ada kedai brand yang sama.Yang stoknya berlambak2. Tak yah berator lama2.

Why aku bengang? Ni kedai / cawangan yang sama dengan kedai mula tadi. Bila aku tanya budak kedai mula tadi...bole suggest dak kat mana bole aku pi beli....haram dia kata tatau.

Bengang gila aku. Kalo kompetitor gagah lagi. Satu brand kot.

Muka happy dengan sebahagian from kopok lekor


Kami straight heading home lepaih beli kopok lekor.
Kami cuma singgah solat kat 1 masjid di Kelantan...ingat nak singgah masjid lain..tapi x ingat nama masjid tu. Tapi...sebab ayah dah tak larat...dah lenguh. Singgah je la kat 1 masjid tu.

Singgah dinner kat bukit bunga. Simple dinner ja. Tak lalu nak snap pic...hahaha...x dak mood dah.

Rehat minum kopi dan makan megi panas2 kat R&R Banjaran ~11 malam.
Lengang gila...ada few meja ja yg ada orang masa kami sampai. Masa kami dah nak balik baru mai segerombolan geng motor. Sib baik nak blah dah.




Alhamdulillah...we reached home koi 3.30pg. 

Baru ja sampai rumah....dah pikiaq...bila nak pi jalan2 lagi? Hahahahaha
XOXO Lots of loves -H3H-

0 comments: