Kena langgar....huwaaaaa

Sedih gila hari ni. Aku half day sebab semalam tak tidoq, buat kek.

Ingat balik nak lena.

Tup...tup masa OTW balik, kat traffic light Sg Seluang, aku kena hentam dari belakang.
Bukannya lampu tetiba turn to red. Depan aku ada 3 bj keta lagi kot.

Gila punya kuat kena hentam.

Kancil Putih. Students from AIMST.
They said, depa ralit sembang till its too late.

Me...Whatttttt???????
Hei....what a lame excuse...ka hangpa main phone?

Dah la kena langgar time orang baru abih solat jumaat.
Aku nak mintak tolong sapa? Huhuhuhuhu

Alhamdulillah, kak ros dan Abg Faizal mai tolong aku dan setelkan kat tempat kejadian.
Kami kena ke balai untuk report dan segala.

Bad experience, harapnya....aku tak hadap lagi kejadian macam ni.








Alhamdulillah....I am OK. Cuma risau...sempat ka keta nak siap sebelum trip ke Pantai Timur bulan depan?

Perodua kadang lambat jugak. Budak yang langgar tu nak hantar pi bengkel kawan bapak dia. But husband insist want to send to Perodua sebab nak gerenti spare part tu original.

XOXO

Lots of loves -H3H-

0 comments: