Aku, Dia & Tong Sampah

Apa punya tajuk da...Aku, Dia Dan Tong Sampah? X dak yang berjenih lagi ka? Tu yg aku pk bila dgr tajuk telefilem ni. Tapi sbb favourite actor aku yg berlakon....aku donload la jugak...sbb crita yg Beto berlakon slalunya best... hehehe...biasnya aku.


Dan as expected...crita ni mmg best...mmg inspiring dan bersahaja. At least, lari la dr cliche love story.

Crita yg x over2...x dak la peluk2 bagai...crita tentang realiti kehidupan. Short, sweet and nice...hehehe.




Aku suka dgn cara macamana Amir turn Sharnaz drp something yg clueless, memendam perasaan dan rendah diri kepada someone yg confident dan yakin dengan kemahuan sendiri. Macamana perangai bersahaja Amir yg x hipokrit menyedarkan Sharnaz, kita x perlu jd org lain untuk bahagiakan someone so call lover.

Orang yg cintai kita, akan terima kita kerana kita adalah kita bukan mengubah kita menjadi apa yg dia mahu. Berubaha menjadi yg lebih baik tp bukan kerana dibayangi sesuatu.

Lawak gila bila Amir mai kolej Sharnaz pakai costume Stich, sbb tgh shooting iklan....


 

Info dr Forum CARI.com.my

SinopsisAku, Dia dan Tong Sampah adalah sebuah komedi romantik yang mengisahkan dua insan, Sharnaz dan Amir yang baru sahaja putus cinta. Mereka bertemu ketika hendak membuang surat cinta bekas kekasih mereka di tempat pembuangan sampah. Mereka telah berjanji akan membantu antara satu sama lain untuk menawan semula hati bekas kekasih mereka, hanya untuk menemui cinta yang baru.

MAKLUMAT PRODUKSI

Pelakon
Sharnaz – Siti Saleha
Amir – Beto Kusyairy 
Hazwan – Razif Hashim
Dianne – Memperkenalkan Liyana Van Der Sijp
Tok Wan – Fauziah Nawi
Mama Dianne – Zizi Zulkifli
Mama Amir – Tania Zainal

Penampilan khas: Projek Disko Baldi, Liyana Fizi

Aku, Dia dan Tong Sampah akan disiarkan pada 3hb Oktober, jam 8.30 malam di saluran TV9. Untuk maklumat lanjut, sila layari www.facebook.com/pgroundproductions. 


aku tengok cite ni malam tadi aku rasa cite ni mmg super sempoi...Beto berlakon mmg awesome...sempoi dan selamba...suka betul dgn lelaki mcm ni...aku rs dia dgn siti saleha sgt comeil bila berlakon berdua..tepi tong sampah pun boleh jumpa jodoh ...itula orang cakap kalau dah jodoh kat mana2 pun boleh jumpa..



lagu ni pun lawak



XOXO




0 comments: