A test

Smlm dan hr ni mmg bz gila kat opis sbb ligan nk blk awai dan projct pun mmg byk. Thanks to dear friend yg tolong dan jugak tapaukan makan walopun x pesan, sayang depa kat aku no. hehehehe...thanks to all.

Smlm mak ayah mai hantaq adik ke rumah. Untuk help aku dlm biggest order yg aku pernah received. Alhamdulillah..ni rezeki...tp 1 cubaan utk aku. Kalo success...insya-Allah len kali boleh amik lagi. Mlm ni dgn mlm esok mak ayah akan mai jugak utk tlg aku packing. Thanks to all again, muahsss...muahsss...

At least, org ramai...anak x la merap aku sgt. Acu x lena smlm...whole nite sbb baking. Sib baik dia mmg jenis slalu berjaga mlm...kalo dak...susah jugak aku. Maknanya...aku mmg xkan amik la order cm ni.

Wish me the best to present the best to customer...always...insya-Allah.
My pray...semoga rezeki aku lebih murah dan diberkati...insya-Allah

Thanks to all yg trust kan aku.
Blogger Templates
Blogger Templates

0 comments: