Me after long break from blogging

Rasanya dah bersawang umah baru aku ni. Bukan x rindu...rindu sgt2. Idea pun byk terperam tp masa sgt limited. Bila ada masa senggang sket...baru la boleh nk luruskan pinggang tengkok dan segala bagai.

Kerja kat opis mmg dah melimpah ruah, mcm ayaq sungai Yangzte bila banjir. Rezeki set meja pengantin bulan 12 ni mmg syukur alhamdulillah...siap kena buat time table. Rezeki baking pun sgt2 murah. Alhamdulillah dengan rezeki yang Allah kurniakan. Terima kasih jugak kepada semua yg menyokong.

Minggu ni merupakan minggu demam aku dgn hubby. Isnin aku dah MC sbb demam, selasa hubby lak demam pastu aku sambung balik demam, rabu dan khamis. Baru hari ni aku masuk kerja.

Nasib baik aku x terima order 500kapkek utk door gift hr tu. Bukan x mo terima, teringin sgt2. Tp sbb kerja kat opis byk waktu tu...x berani nk amik sbb takut buat dlm keadaan kelam kabut...nnt x cantik lak jadinya.

Setiap order, aku akan pertimbangkan kewajaran dr segi masa....sbb aku ni mia-nite baker. Aku nk suma kastemer aku puas hati dgn hasil kerja tangan aku, sbb baking ni satu satisfaction buat aku. Bayangkan kalo aku amik order tu, dgn minggu ni aku demam...x dpt aku bayangkan bagaimana ghupa kapkek aku tu... hehehe.

Allah dah aturkan yg sebaik-baiknya untuk semua hamba-Nya. Alhamdulillah. I feel much better today. Thanks to my lovely parents yg mai tgk anak depa yg demam ni, siap bwk nasik dgn lauk feveret aku lagik. hehehe....

Thanks for friends yg cover kerja aku bila aku MC. Thanks to all...alhamdulillah...aku masih di kelilingi oleh orang2 yg sayangkan aku.



Blogger Templates
Blogger Templates

2 comments:

Natrah said...

tu pon ada gak yg kata hg goyang kaki kt opis no...ada ka patuttt.....

ibuRayy4n said...

hehehe...kata la nat..yg penting Allah tau...
mmg kita reja cr duit...tp kita tunaikan gheja kita sbb tanggungjawab dan ibadah, bukan pasai duit semata... itu yg depa x paham... ^_^