Nenek oooo nenek

Waktu aku dok prepare untuk makaroni bakar, tetiba ja hubby ajak balik kg. Macam nk loncat ja aku. Dah sebulan lebey aku ajak balik kampung tgk tok dengan wan, windu.

Sudahnya makaroni tu simpan dalam peti ais, buat breakfast esoknya.

I dont have grandparents anymore, so dengan grandparent hubby je la aku nompang.

Anak yg kekenyangan...habis bun coklat gardenia sebijik

Tengok tu, x mo pakai straw...nk tegok terus ja

Macam terer

Nanti besar, Ayan jadi imam untuk nenek ya.


Meh ayan tolong nenek sapu sampah




Ish...ish...rajin sungguh anak ibu nih

Nenek, Ayan amik kusyen ni boleh?

Tapai, tok yg buat.
Aku x makan tapai sebelum kawen.
La nih, tapai kalo tok yg buat mmg x lepas punya la.
Licin kami dua org kerjakan tapai tu

Apom sebelum dihabiskan oleh anak
Tetiba ja aku jd rindu kat arwah tok. Dah lebih 3 thn tok pi. Aku sayang tok, sayang sgt2!!!!

0 comments: