Review : Paskal The Movie ⭐⭐⭐⭐⭐

After sebulan dari tarikh asal 29/9/2018....akhirnya kami 3 beranak berjaya menonton PASKAL.



This is first movie I watched with ayah, after 25 years. Last sekali masa aku darjah 6. Acu pun takdak lagi....hihihihi.







Layan sikit hat Astro tayang... First 20min


Ayah tengok TMO ni la hat buat dia ajak aku pi tengok.


To be very honest, aku tak puaih lagi dengan movie ni. I hope I can go and watch it and again. I love it so much.

Bak kata skot ROTU aku, may be sebab dalam kita ada darah sojer kot. So, crita ni sangat dekat di hati kami. Walopun kami ROTU saja, majority tak masuk regular pun, tapi hati kami tetap waja dengan dunia tentera.

Semangat memang sangat berkobar-kobar la.

Aku suka sangat watak Gagak. Aku memang suka sniper. Bagi aku, sniper ni sangat la hebat sebab level konsentrasi sniper ni sangat super duper hebat. If they can describe more pasai sniper in next movie, will be great.

We looking forward more good movies tentang tentera. May be also about PASKAU and GGK.

Cerita ni lengkap semua rasa, walopun mak si Arman sedikit spoil dengan mechanical action dan sat pakai tudung sat dak.

I love bromance between Arman dan Joshua. Masa Joshua mati tu, sedih sangat.

Jantung pun sangat dup dap dup dap waiting for next action. Action sangat kemas. Tak over dan tak kurang. Secukup rasa.

Yan yang selamba badak...memang kelolo. Hahahha...terasa memang btoi2 orang Kedah.

Terlalu banyak nak review....kesimpulannya...sangat worth watched.

Anak nak tengok Venom jugak...ibu malas layan...so ibu cakap...tangkap gambaq ja...hahahha



XOXO Lots of loves -H3H-

0 comments: