Hello Suami, Hai Isteri

Dalam sibuk2 buat kek, aku dan lagi baca buku crita? Hehehe...



Apa yang menariknya buku ni? Walopu mcm klise ja, kawen parents suruh tp aku suka olahan dan kesantaiannya. Sebabnya? Buku first yg tadak aku benci hang, hang benci aku. Pastu baru nk jatuh cinta.

This book show how 2 strangers living together dalam 1 perkahwinan. Belajar mengenal pasangan, belajar bertolak ansur dan belajar menghormati satu sama lain.

To be very honest, i love this book. Good job writer. Worth to buy and worth to read.

Blog penulis tu, di sini ya...

XOXO

2 comments:

qminz said...

terima kasih kerana sudi mendapatkan HSHI, dan buat post ni ^^

<3 <3 <3

terima kasih untuk sokongan awak, saya hargainya..sangat2. ^^
weeeeeeeeeeeeeeee........

Nur H said...

you're most welcome. (^_^)