Keluarga Besar Hj Mohd Rejab

Keluarga Besar Hj Mohd Rejab
Syawal 2016

Keluarga Besar Puan Zaiton

Keluarga Besar Puan Zaiton
Jan 2013 - Cameron Highland

Monday, May 13, 2013

Dahlia

Weekend hr tu, dalam anak x sihat...sempat lagi aku download cerita Dahlia. Cerita ni ganti Sehangat Asmara kat Mustika HD. Sbb umah aku tadak Mustika HD, kena layan internet je la. Aduhai... xpa. Still bole tgk. Hehehe.



Tajuk Drama : Dahlia
Terbitan : Global Station Sdn Bhd
Tayangan : Mulai 22 April 2013
Masa : Isnin hingga Rabu (10 malam)
Episode : Sebanyak 40 episode

Senarai Barisan Pelakon Drama Dahlia

Dira Abu Zahar sebagai Dahlia
Hans Insaaz sebagai Razman
Faizal Hussein sebagai Fuad
Raja Ilya sebagai Haliza

Sinopsis Drama Dahlia Astro Mustika HD (134)

Drama yang mengisahkan seorang wanita bernama Dahlia(Dira) yang terpaksa hidup bersama suaminya Razman (Hans) yang berlaku curang.

Dahlia akhirnya tekad untuk bercerai dan membina hidup baru. Penceraian Razman dan Dahlia adalah adalah disebabkan desakan Haliza iaitu teman wanita Razman.

Setelah bercerai, Dahlia bertemu dengan seorang ahli korporat yang baik hati bernama Fuad.

Fuad banyak menjadi pendorong kepada Dahlia yang telah ditipu oleh bekas suaminya.


Tensen gak tengok Dahlia ni, sakit ati bila tgk kawan baik dia yg sangat2 baik depan dia tp belakang, laki member pun dia caras. Dah la tu, abes semua reta pun dia balaih. Aduhai. Donia...donia. Lumrah, kita mmg akan percaya kat BFF kita kan? Hm...

Crita ni baru nk masuk episod 10, aku br tgk sampai episod 5. Lambat lagi nk abes. Huhuhuhu...menyesai start tgk.


Fuad walopun nampak cam org kampung ja, tp actually ahli korporat yg berjaya. Lama x tgk Faizal Hussein berlakon baik dan charming....lalalala

Astro ada boh dalam Youtube untuk 3 episod....pastu aku layan kat ACG Tube.





XOXO

No comments:

Pakej Meja Pengantin - Kg Bujang

Pakej Meja Pengantin - Kg Bujang

Taman Sg Lalang

Taman Sg Lalang

Semeling

Followers