Makan-makan...Restoren Nasi Arab Mendy

Semalam besday mak, kami sekeluarga bawak mak ayah makan kat Restoren Nasi Arab. Aku mmg x pernah makan kat situ, asik nampak cam ramai ja.

So smlm minta PakLang pi booking dulu sbb takut penuh.

Macam biasa la...cucu yg xcited lebih bila tgk kek atok....hehehe
Dua2 beradik sama ja...


Kami order 2 talam nasik, 1 talam kambing dan 1 talam lagi ayam. Rasa...bg aku...sedap. Nasik dia mmg terbaik. Kambing lembut, ayam, penuh rasa. Mmg x nyesai ar pi. Ni asik2 ikan bakaq...pulau sayak...hahaha... Nk buat cemana bg aku situ ja yg mcm best dan special, tempat lain biasa2 saja.



kek butter ja, tp aku salutkan dgn fresh cream dan make it macam dam...cantik dak? menarik dak?


Kalo ada yg berminat nk try nasi arab ni, mmg aku rekemen la....hehehe (mcm dpt komisen lak).

Pic kedai ni aku amik dr gugel je ya.

Lokasi di Lagenda Height, Sungai Petani.
Waktu operasi:
Ahad - Sabtu: 11 pagi - 11 malam.
Jumaat: 3 petang - 11 malam.



XOXO




0 comments: