Aku dan pantai

Sejak dr dulu aku memang suka dok tepi pantai. Tgk laut, tgk sunset, rasa angin laut. Tp aku kurang suka mandi laut. Mungkin sbb ayaq laut pantai yg dkt2 dgn aku sumanya kurang bersih. Tapi kalo ayaq mcm pulau manukan, mamutik kt sabah, cnfm aku mandi. Hahaha.

Dah lama x pi cuti2 bersantai tepi laut. Mesti bestkan. Harap2 angan2 nk pi pulau perhentian thn dpn tercapai la. Kalo bole selit2, aku tringin nk langkawi. Last skali pi masa first anniversary. Thn dpn dah anniversary ke8. Kena tgk bajet dan schedule la. Org menega cm kami, masa cuti sekolah mmg time sibuk. Masa tu la rezeki murah, Alhamdulillah. So nk kena bjt dgn menggunakan kalender la.

Sementara tu, kita layan pulau sayak dgn pantai merdeka je la dulu. Drp xdak langsung kan?







Dah pi pulau sayak, mesti pekena udang. Kalo dak, x lengkap la. Hehe



0 comments: