Keluarga Besar Hj Mohd Rejab

Keluarga Besar Hj Mohd Rejab
Syawal 2016

Keluarga Besar Puan Zaiton

Keluarga Besar Puan Zaiton
Jan 2013 - Cameron Highland

Tuesday, July 03, 2012

Demam ooo Demam

Third week of June, anak demam. Demam yg bole consider sgt panas sbb reach 40deg...on and off for few days.

Anak start demam hari ahad pagi, koi 4pg mcm tu. Badan dia garing sangat2. So aku jelom2 je la....dan paginya panas dia surut.

Siangnya, hubby pi punggah khemah mcm biasa sbb badan anak dah mcm ok dan dia pun dah agak aktif. So masa aku siap nk pi amik ubat dia...bdn dia kembali panas. Dr Akram said...panas badan dia dah 39.5deg. Erk....

Lepas amik ubat, anak request nk mkn bubur McD. Sbb dia x mau mkn apa selain dr bubur McD, aku turutkan. Makan la jugak 5camca....habuan nk makan ubat. Lepas makan, dia request nk mainan pulak. Anak ooo anak. So kepala Thomas bawah ni la habuannya...baru mau balik.


His temperature keep going up and down. Hari isnin aku hantar dia pi umah mak ndak mcm biasa. Tapi koi 3ptg anak suruh makndak kol aku...dan tereyak nak balik ibu...nak balik ibu.

Sayang anak punya pasai, switch off laptop...cabut balik. Sib baik bos baru aku paham. TQ kak Lina.


Sedih dak tgk berjelom2 ni? Hari Selasa pi umah makndak jugak. Tapi mcm tu la....


Hari Rabu dan Khamis, mak ayah mai amik kat umah pagi2. So dua hari berturut-turut anak dok dgn maktok dan wawan. Alhamdulillah...he's really getting better.



See...on the weekend...dan bole main papan lungsur dah...dah bole loncat2 dah...my baby is back.



Nilah buah hati pengarang jantung kami sekeluarga...
Sihat selalu tau anak...

XOXO



No comments:

Pakej Meja Pengantin - Kg Bujang

Pakej Meja Pengantin - Kg Bujang

Taman Sg Lalang

Taman Sg Lalang

Semeling

Followers