Lots of luvs

Banyak yg aku nk apdet sbrnya, tp masa mcm sngt limited...so aku peram la dulu. Tp hr ni, dlm sibuk2 aku tgh dok menaip n3. Sebabnya...aku rasa pening sgt...nk release jap suma tense yg ada dr dok pikiaq suma2 benda2 yg pening2 ni...letih sgt rasanya keja la ni sbb semuanya perlukan daya pikiaq yg banyak.

Biasalah dah namanya keja kan...mana ada yg makin mudah...day to day keja semakin mencabar. Aku mmg sukakan chalenge...cuma kdg2 semput la jugak...hehehe...I'm human...biasala kan...

So hari ni, aku nk update few picas untuk celebration besday anak kat umah makndak on Mac 30, 2012. My lil hero turn 4. Allahuakbar...sgt cepat masa berlalu....dah sgt chicky la ni...letih nk melayan but tu la satu2nya permata yg kami ada...

kek no 4 dan brg2 dlm goodie bag








Terima kasih byk2 sgt kat makndak sekeluarga sbb tolong aku arrange dan masak. Thank to jugak to keluarga mertua sbb sama2 hadir ke rumah makndak untuk celebrate besday si kecik ni...hehehe...

Tapi hubby x dak sbb sibuk dgn khemah...nk wat cemana...itu antara punca rezeki yg Allah kurniakan. Alhamdulillah... ^_^

XOXO



0 comments: