I'm not good

I dont feel good today. I cant take my bro to hospital for his shoulder check-up as I have tonnes of work in office which is outstanding since last week due to my laptop crash.

Akhirnya ayah yg tgh demam teruk terpaksa gagahkan diri untuk drive to hospital. Kebetulan PakLang pulak ke outstation ke Perlis. Aku dgn PakLang sama2 susah ati. Serba x kena.


Nasib baiklah PakCik akhirnya dpt mc utk sebulan mulai hr ni. Kata mak, doktor x bg urut sbb tulang kecik kat bahu tu akan cure dgn sendiri. After a month kena pi hospital lain utk progress. Harap2 ok la.

Ayah masih demam dan pening. Ayah susah nk demam lama2 mcm ni. Kesian ayah dan mak. I dont feel good when I cant do anything. Doa aku, semoga mak ayah sentiasa dikurniakan kesihatan yg baik, hanya itu yg termampu untuk aku buat


XOXO



0 comments: