Fuh...

Rasa macam dh lama sgt aku x put any n3 selain drp 2 video since my last n3.

Kali ni mmg time consuming sungguh2 and so many things happen which if I wanna tell everything in 1 n3  rasanya x tertulis apa.

So many things happen in a week. Lets see the summary...

My luvly dad dah 4 days demam teruk, since thursday. Tak pernah lg ayah demam teruk dan panjang mcm ni. Adik aku b'chik xcident kat kajang on the same thursday waktu nk pi keja mlm, pitam waktu riding motorcycle. Bahu patah...isk...isk...

Keta aku rosak since wednesday, besi kalac patah...ingatkan klac abes. Alhamdulillah...keta rosak tp keta sayang tuan...dia hantaq tuan balik umah dulu. Elok2 sampai umah teruih x le masuk klac lg dah.

On the same wednesday, laptop aku  crash kena virus...betapa byk keja tergendala...jumaat br laptop aku siap. Ingatkan hari ni aku nk pi opis, tp sbb siapkan meja pengantin kat segantang garam td pun dah koi 11lebey....dah lewat pulak nk tala ke kulim.

This wont happen kalo monitor laptop aku fixed. however Dr A dah agree nk replace monitor aku. PR dah agree nk replace monitor aku. Finally.

Ngantuk sgt hr ni...x kisahlah...aku cuma harap dan sentiasa berdoa semoga Allah mengurniakan kesihatan yang baik kepada kedua mak ayah aku. Love you both.

XOXO



0 comments: